فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

حسین آقامرادی در مراسم بدرقه کاروان های راهیان نور دانش آموزی  شهرستان آوج در محل مدرسه  شهید بهشتی این شهرستان ضمن  گرامیداشت یادوخاطره عزیزان سفر کرده هشت سال دفاع مقدس  بیان کرد: اردوهای راهیان نور در راستای تقویت آمادگی دفاعی دانش‌‌آموزان ، آشنایی با فرهنگ  ایثار و شهادت و بازدید  از مناطق عملیاتی دفاع مقدس انجام می گیرد.

آقامرادی  راهیان نور را یک مانور عظیم فرهنگی دانست و افزود: توجه به نسل جدید در بهره‌‌گیری از تأثیرات و برکات معنوی و مصون ماندن این قشر از تهاجم فرهنگی ضرورت  این سفرها را  برای نسل دوم و سوم انقلاب طراحی می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج در ادامه اظهار کرد: یکی از کارهای خوب و ارزشمندی که برای ماندگاری و تأثیرگذاری دوران دفاع مقدس در نسل کنونی  انجام شده، اعزام کاروان‌های راهیان نور بوده است  که می تواند مقابل به مثل در برابر تهدیدهای نرم دشمنان باشد.

حسین آقامرادی هدف از این اعزام را آشنایی نسل جوان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا اعلام کرد و اظهار داشت: همزمان با  آغاز جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق در سال ۱۳۵۹  شهدا  وظیفه خود دانستند  تا  برای دفاع از میهن و وطن خود سنگر تحصیل را رها کرده و به جبهه های حق علیه باطل بیایند.

وی با اشاره به اینکه در کاروان اعزامی شهرستان آوج راویان و روحانیانی حضور خواهند داشت گفت: با توجه به اینکه درک بعضی از واقعیت های جنگ برای دانش آموزان و نسل کنونی  مشکل می باشد لذا و وجود راویان دوران دفاع مقدس که خود  گواه واقعیت های جنگ بوده اند می تواند تاثیر بسزایی در انتقال مفاهیم  جبهه و جنگ باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج در پایان عنوان کرد: شما دانش آموزان سفیرانی هستید که با حضور در سرزمین های  نور  پیام اصلی اسلام را برای جهانیان صادر می کنید  و با توجه به این که یادمان ها و مناطق عملیاتی  یک فضای معنوی می باشد  باید حداکثر استفاده را از این فضاها انجام داد.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: بازدید از این مطلب : 561
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : آوج نيوز
ت : پنج شنبه 26 بهمن 1391
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی